praca-zawiercie

Kolejna witryna oparta na WordPressie

  • Strona główna
  • Oferty pracy
  • Turystyka
  • Rynek pracy
  • Gospodarka
praca-zawiercie

Kolejna witryna oparta na WordPressie

  • Strona główna
  • Oferty pracy
  • Turystyka
  • Rynek pracy
  • Gospodarka

Specjalista / Specjalistka ds. IT (Helpdesk)

Praca Zawiercie » Oferty pracy » Specjalista / Specjalistka ds. IT (Helpdesk)

Grupa RISER to grupa firm działających w branży budowlanej, która wierzy, że technologia ma realny wpływ na efektywność i komfort pracy – także poza wielkimi korporacjami. Dlatego szukamy osoby, która rozbuduje potencjał Działu IT, wspierające codzienne zadania naszych zespołów – od biura po plac budowy. 

Dołącz do naszego, blisko 200 osobowego zespołu jako: 

Specjalista / Specjalistka ds. IT (Helpdesk)
Miejsce pracy: Jaworzno

Głównym celem stanowiska Specjalisty/ki ds. IT (Helpdesk) jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania środowiska IT w firmie poprzez bieżące wsparcie użytkowników, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych, instalację i konfigurację sprzętu oraz współpracę przy wdrażaniu nowych rozwiązań technologicznych, co bezpośrednio wspiera ciągłość pracy biur i budów.

W jakich działaniach będziesz nas wspierać?
  • Wsparcie bezpośrednie oraz zdalne użytkowników (pracowników biurowych nadzoru budowlanego) w zakresie codziennej pracy ze sprzętem IT i oprogramowaniem
  • Zarządzanie zgłoszeniami IT w systemie helpdesk (weryfikacja poprawności i kompletności zgłoszeń oraz podstawowa diagnostyka problemów technicznych: odtworzenie błędu, analiza komunikatów, zebranie danych)
  • Samodzielne zamykanie zgłoszeń na pierwszej linii wsparcia lub przekazywanie zgłoszeń do drugiej linii
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego
  • Współpraca z zespołem Działu IT oraz dostawcami sprzętu i usług
  • Wsparcie przy wdrażaniu nowych rozwiązań IT w firmie
Nasze oczekiwania:
  • Wykształcenie techniczne (mile widziane o kierunku informatycznym)
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku (Help Desk, IT Support, serwis sprzętu)
  • Bardzo dobra znajomość systemu Windows, systemów sieciowych, wiedza z zakresu MsSQL
  • Orientacja na rozwój w zakresie programów klasy ERP/CRM/WEB/Mobile/Low-code now-code
  • Zaangażowanie i nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • Umiejętność pracy w grupie, zdolności komunikacyjne
  • Prawo jazdy kat. B (na potrzeby wizyt w biurach budowy naszych inwestycji)
Dołączając do nas zyskasz:
  • Stabilne zatrudnienie w firmie z 20 letnim stażem
  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, zaangażowanej społecznie - w 2023 otrzymaliśmy wyróżnienie "Pracodawcy Jutra" w ogólnopolskim konkursie PARP dla pracodawców z sektora budownictwa 
  • Ciekawe, różnorodne wyzwania i możliwość rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy, solidne wdrożenie
  • Dobrą atmosferę współpracy
  • Benefity tj. pakiety medyczne, karta sportowa, dodatkowe  ubezpieczenie
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Pracownik Help Desk Specjalista ds. IT śląskie Pracownik help desk śląskie Administrator urządzeń firmowych śląskie Chorzów RISER sp. z o.o.

Najnowsze oferty pracy:

    oferta-pracy

    Inżynier obróbki

    Klient portalu Praca.pl

    śląskie / Częstochowa

    16 paź 2025
    oferta-pracy

    Technik Utrzymania Ruchu

    Konpea Sp. z o.o.

    śląskie / Sosnowiec

    16 paź 2025
    oferta-pracy

    Inżynier / Konstruktor ds. Technologii Produkcji

    Konpea Sp. z o.o.

    śląskie / Sosnowiec

    16 paź 2025
Więcej ofert pracy

Najnowsze artykuły

  • Jura Krakowsko-Częstochowska – największe atrakcje
  • Gospodarka i praca w Zawierciu
  • Województwo śląskie – poszukiwane zawody

Wyszukaj

Komentarze

    Kategorie

    • Gospodarka
    • Rynek pracy
    • Turystyka

    Ogłoszenia o pracę

    Praca