Praca Zawiercie » Oferty pracy » Specjalista ds. księgowości
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagane doświadczenie zawodowe: min. 2 lata pracy w księgowości - pełne księgi handlowe. Mile widziany udział w kursach doszkalających. Wymagane praktyczne i teoretyczne umiejętności w zakresie księgowości - pełne księgi. Wymagana jest komunikatywna znajomość języka polskiego.
Katowice
Umowa o pracę na okres próbny
od 6 850 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Do głównych zadań osob zatrudnionej będzie należało: Księgowanie dokumentów (sprzedaż, zakup, wyciągi bankowe), Weryfikacja i archiwizacja dokumentów, Rozliczanie transakcji i wyjaśnianie niezgodności, Prowadzenie spraw podatkowych: VAT, PIT, PCC oraz...
Data publikacji: 2025-03-05
Lokalizacja: śląskie / Częstochowa
Wprowadzanie dokumentów zakupowych i sprzedażowych, rozliczanie faktur i not. Obsługa i kontrola dokumentów w systemach księgowych, w tym Comarch Optima. Monitorowanie i rozliczanie transakcji finansowych, rozrachunków oraz wyciągów bankowych. Współpraca...
Data publikacji: 2025-02-09
Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza