Praca Zawiercie » Oferty pracy » Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office
Doświadczenie zawodowe - preferowane min. 6 miesięcy do roku, sumienność, rzetelność, skrupulatność, odpowiedzialność.
Jaworzno
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 666 do 6 700 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Utrzymywanie relacji z firmami oraz dostawcami z terenu Chin w języku chińskim w zakresie informacji i dokumentacji firmowej. Bieżąca obsługa administracyjna, w tym obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej również w języku chińskim. Dbałość o...
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Technik administracji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie branżowe Uprawnienia: Obsługa...
Data publikacji: 2025-05-07
Lokalizacja: śląskie / Częstochowa
terminowa realizacja zadań administracyjnych, archiwizacja dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, obsługa klienta, wsparcie działu sprzedaży, przesyłanie dokumentów do Centrali Firmy Wymagania konieczne: Wykształcenie: pomaturalne/policealne Język:...
Data publikacji: 2025-05-04
Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza