Praca Zawiercie » Oferty pracy » Specjalista do spraw sprzedaży internetowej
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe o kierunku marketing; 2 lata doświadczenia zawodowego ogółem w tym rok na zgloszonym stanowisku pracy; mile widziana znajomość języka angielskiego; wymagana doskonała znajomość zasad sprzedaży internetowej oraz zdolność do nauczenia się produktów będących przedmiotem sprzedaży firmy.
Częstochowa
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 100 PLN
praca od pn. - pt w godzinach 07.30 - 15.30;umowa na okres próbny 3 miesiące następnie na czas określony
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Rozwój sprzedaży i budowanie trwałych relacji z klientami.Profesjonalną obsługę klientów, oferując kompleksowe wsparcie w zakresie naszych produktów.Pozyskiwanie nowych klientów i aktywne rozszerzanie bazy kontaktów. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: śląskie / Zawiercie
Twoje Zadania: Pozyskiwanie klientów : Aktywne zdobywanie nowych klientów i budowanie z nimi trwałych relacji, zapewniając najwyższą jakość obsługi. Indywidualne oferty ubezpieczeniowe : Tworzenie ofert idealnie dopasowanych do potrzeb klientów,...
Data publikacji: 2025-05-05
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z sektora handlu, usług, hotelarstwa oraz gastronomii.Organizowanie i prowadzenie spotkań handlowych oraz prezentacja oferty firmy.Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami.Monitorowanie rynku oraz analiza...
Data publikacji: 2025-05-04
Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza