Praca Zawiercie » Oferty pracy » Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu
Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa programu PŁATNIK. Proponowana umowa na czas określony z możliwością przejścia na umowę na czas nieokreślony.
Tarnowskie Góry
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
posprzedażowa obsługa klienta, wsparcie HR, prowadzenie social mediów firmy, pomoc operacyjna Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Wymagania: znajomość języka angielskiego na poziomie B2, komunikatywność,...
Data publikacji: 2025-04-19
Lokalizacja: śląskie / Bytom
nadzór obiegu dokumentów księgowych, zarządzanie dokumentacją, archiwizacja, obsługa sprzętu biurowego, poczta e-mil, komputer, xero, drukarka Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wymagania: wykształcenie średnie,...
Data publikacji: 2025-04-17
Lokalizacja: śląskie / Bytom
zapoznanie się z rodzajami transportów i flotą samochodową, specyfikacje kontraktów handlowych, pomoc w przygotowywaniu ofert handlowych Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne:
Data publikacji: 2025-04-17
Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec