Praca Zawiercie » Oferty pracy » Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu
Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa programu PŁATNIK. Proponowana umowa na czas określony z możliwością przejścia na umowę na czas nieokreślony.
Tarnowskie Góry
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Administracyjno-biurowa, opracowanie dokumentacji technicznej, obsługa klienta w zakresie realizaji programów grantowcyh OZE, inwentaryzacja budynków pod świadectwa energetyczne. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: PRAWO...
Data publikacji: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie / Piekary Śląskie
prowadzenie biura zarządcy, praktyczne wykorzystanie ustawy o własności lokali, obsługa klienta, przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych, techniczna i ekonomiczna obsługa nieruchomości, roznoszenie zawiadomień na budynki, udział w inspekcjach...
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec
- obsługa kontrahentów zagranicznych w języku niemieckim - rozmowy i korespondencja mailowa,- generowanie dokumentów sprzedaży dla klientów zagranicznych i krajowych,- wprowadzanie do systemu dokumentów zakupu i sprzedaży: kontrola pod względem formalnym,-...
Data publikacji: 2025-03-10
Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza