Praca Zawiercie » Oferty pracy » Sekretarka
Wymagane wykształcenie średnie, znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, znajomość MS Office.
Olkusz
Umowa o pracę na czas określony
od 4 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie korespondencji, obsługa klienta Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Umiejetnośc onbsługi komputera, komunikatywność.
Data publikacji: 2024-11-11
Lokalizacja: małopolskie / Olkusz
obsługa sekretariatu, zarządzanie korespondencją, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz przepływem informacji, inne prace zlecone przez przełożonego. wykształcenie wyższe, sprawna obsługa MS Office, umiejętność pracy w zespole,...
Data publikacji: 2024-10-18
Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec