Praca Zawiercie » Oferty pracy » Sekretarka/ sekretarz
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania: wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera (m.in. pakiet Office: Word, Excel), komunikatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność dobrej organizacji pracy, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe techniczne lub administracyjne, umiejętność interpretacji aktów prawnych zwłaszcza w dziedzinie meteorologii, znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej a w szczególności administracji miar.
Bytom
Umowa o pracę na czas określony
od 4 700 PLN
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 07.30 - 15.30.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
wg programu stażu.Miejsce stażu:Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera
Data publikacji: 2025-11-03
Lokalizacja: śląskie / Zawiercie
wg programu stażu.Miejsce stażu:Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera
Data publikacji: 2025-11-03
Lokalizacja: śląskie / Zawiercie
wg programu stażu.Miejsce stażu:Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera
Data publikacji: 2025-11-03
Lokalizacja: śląskie / Zawiercie