Praca Zawiercie » Oferty pracy » Przedstawiciel ds. obsługi klienta (customer care representative)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: turecki, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Samodzielność
Wymagane umiejętności organizacyjne. Pełna dyspozycyjność w godzinach pracy. Dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań.
Katowice
Umowa o pracę na czas określony
od 6 022,57 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień; 2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów; 3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego...
Data publikacji: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy. Czego szukomy?...
Data publikacji: 2025-03-08
Lokalizacja: śląskie / Katowice
- obsługa klienta- wymiana i legalizacja tachografówPraca na terenie Jaworzna.Praca od poniedzialku do piątku, dni wolne - w razie potrzeby i za dodatkową opłatą. Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne: Uprawnienia z...
Data publikacji: 2025-03-08
Lokalizacja: śląskie / Jaworzno