Praca Zawiercie » Oferty pracy » Pracownik biurowy
Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
wykształcenie minimum zasadnicze zawodowe; dodatkowe wymagania pracodawcy: podstawowa znajomość obsługi komputera, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy zespołowej, łatwość w nawiązywaniu kntaktów, pracowitość, odpowiedzialność, sumienność, mile widziane prawo jazdy kat. B
Częstochowa
Nie dotyczy
1 994,40 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list...
Data publikacji: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie / Bytom
Udzielanie informacji o procedurach i wymaganiach dokumentacyjnych. Wyjaśnianie ewentualnych nieścisłości lub braków w dostarczanej dokumentacji. Wypełnianie wniosków, monitorowanie statusu rozpatrywanych spraw i prowadzenie korespondencji z urzędami....
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: opolskie / Nakło
Wykonywanie prac biurowych Wymagania inne: Wymagane wykształcenie średnie, umiejętmość obsługi komputera.
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: śląskie / Sławków