Praca Zawiercie » Oferty pracy » Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
wykształcenie od szkoły średniej; znajomość obsługi komputera Word i Excel w stopniu dobrym; umiejętność sporządzania pism urzędowych, redagowania i opracowywania aktów normatywnych
Częstochowa
Nie dotyczy
1 994,40 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
wystawianie faktur;praca od poniedziałku do piątku w godz. 11:00 - 15:00,okres próbny 3-m-ce z możliwością przedłużenia Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia:...
Data publikacji: 2025-04-19
Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza
bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list...
Data publikacji: 2025-04-19
Lokalizacja: śląskie / Bytom
Udzielanie informacji o procedurach i wymaganiach dokumentacyjnych. Wyjaśnianie ewentualnych nieścisłości lub braków w dostarczanej dokumentacji. Wypełnianie wniosków, monitorowanie statusu rozpatrywanych spraw i prowadzenie korespondencji z urzędami....
Data publikacji: 2025-04-18
Lokalizacja: opolskie / Nakło