Praca Zawiercie » Oferty pracy » Pracownik biurowy
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
wykształcenie wyższe zawodowe (minimum licencjat), wymagane doświadczenie pracy z klientem (minimum 3 miesiące)
Zawiercie
Umowa o pracę na okres próbny
od 6 700 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Zawierciu
Bieżąca pomoc w sekretariacie, archiwizacja dokumentacji i pomoc w roznoszeniu wpływającej korespondencji do właściwych komórek. Wymagania konieczne: Uprawnienia: dobra obsługa komputera Wymagania inne: Wymagane wykształceniu minimum średnie.
Data publikacji: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie / Olkusz
Obsługa klientów stacjonarnych i telefonicznie, obsługa sklepu internetowego, allegro - wystawianie ofert, faktur (hurtownia zoologiczna). Pracodawca oczkuje kontaktu telefonicznego lub osobistego (pracodawca nie odpowiada na CV przesłane drogą e-mailową)....
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: śląskie / Częstochowa
Pracownik biurowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: niekaralność Uprawnienia: obsługa komputera w zakresie aplikacji biurowych Uprawnienia: odporność na stres Wymagania inne: wymagana zdana matura
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: śląskie / Myszków