Praca Zawiercie » Oferty pracy » Pracownik biurowy - specjalista ds. administracyjnych
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa komputera
Zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne może być inne wykształcenie wyższe niż ekonomiczne ale mile widziane doświadczenie w pracy biurowej: kadry-płace, księgowość, inwentaryzacje ; znajomość MS OFFICE w szczególności Excel i google dosc ; zdolności analityczne, dokładność
Katowice
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Udzielanie informacji o procedurach i wymaganiach dokumentacyjnych. Wyjaśnianie ewentualnych nieścisłości lub braków w dostarczanej dokumentacji. Wypełnianie wniosków, monitorowanie statusu rozpatrywanych spraw i prowadzenie korespondencji z urzędami....
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: opolskie / Nakło
w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komputer - obsługa Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera, znajomość języka angielskiego, odpornośc na stres, komunikatywność, umiejętność...
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: śląskie / Katowice
-pomoc w codziennym funkcjonowaniu biura, obsługa urzadzeń biurowych, sporządzanie pism biurowych, korespondencja z klientami, przyjmowanie zamówień od klientów, sporządzanie ofert, obsługa interesantów, obsługa administracyjna dokumentacji firmowej,...
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza