Praca Zawiercie » Oferty pracy » Pracownik biurowy - specjalista ds. administracyjnych
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa komputera
Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne może być inne wykształcenie wyższe niż ekonomiczne ale mile widziane doświadczenie w pracy biurowej: kadry-płace, księgowość, inwentaryzacje ; znajomość MS OFFICE w szczególności Excel i google dosc ; zdolności analityczne, dokładność
Katowice
Umowa o pracę na czas określony
od 4 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
obsługa klienta, obsługa korespondencji oraz urzadzeń biurowych, obsługa programów komputerowych, redagowanie pism Wymagania inne: Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane prawo jazdy kat. B.
Data publikacji: 2024-09-17
Lokalizacja: małopolskie / Wolbrom
Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie dokumentacji biurowej oraz wsparcie administracyjne dla innych działów Koordynacja obiegu dokumentów i dbanie o prawidłowy przepływ informacji Obsługa przewoźników - dostawców/odbiorców Dbanie o miłą...
Data publikacji: 2024-09-17
Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec
Praca biurowa w Dziale Pośrednictwa Pracy i Poradnictwa Zawodowego; Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Data publikacji: 2024-09-16
Lokalizacja: śląskie / Tarnowskie Góry