Praca Zawiercie » Oferty pracy » Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania: doświadczenie na stanowisku wymagającym dbałości o porządek w dokumentach, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziana znajomość gospodarki finansowo - materiałowo - księgowej
Bytom
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
wystawianie faktur;praca od poniedziałku do piątku w godz. 11:00 - 15:00,okres próbny 3-m-ce z możliwością przedłużenia Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia:...
Data publikacji: 2025-04-19
Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza
Pracownik biurowy Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie od szkoły średniej; znajomość obsługi komputera Word i Excel w stopniu dobrym; umiejętność sporządzania pism urzędowych, redagowania i...
Data publikacji: 2025-04-19
Lokalizacja: śląskie / Częstochowa
Udzielanie informacji o procedurach i wymaganiach dokumentacyjnych. Wyjaśnianie ewentualnych nieścisłości lub braków w dostarczanej dokumentacji. Wypełnianie wniosków, monitorowanie statusu rozpatrywanych spraw i prowadzenie korespondencji z urzędami....
Data publikacji: 2025-04-18
Lokalizacja: opolskie / Nakło