Praca Zawiercie » Oferty pracy » Pracownik administracyjno-biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Dyspozycyjność
Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera
Uprawnienia: Zaangażowanie
Uprawnienia: Obowiązkowość
Uprawnienia: Wysoka kultura osobista
Uprawnienia: Komunikatywność
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie administracyjno-biurowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy biurowej.
Katowice
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 200 do 5 900 PLN
Wynagrodzenie: 5200 do 5900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 1 miesiąc. Druga umowa na czas określony. Docelowo praca na umowę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
1) zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia postępowania administra-cyjnego w sprawach z zakresu administracji publicznej należących do właściwości wydziału; 2) zapewnienie obsługi organizacyjno – biurowej w wydziale;3) zapewnienie obsługi...
Data publikacji: 2025-12-11
Lokalizacja: śląskie / Częstochowa
Dołącz do organizacji, która tworzy standardy jakości w branży farmaceutycznej i wspiera rozwój nowoczesnych terapii recepturowych. Twoje zadania: Przygotowywanie i składanie wniosków o dopuszczenie do obrotu nowych produktów leczniczych spółki...
Data publikacji: 2025-12-11
Lokalizacja: małopolskie / Trzebinia
Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i...
Data publikacji: 2025-12-10
Lokalizacja: śląskie / Katowice