Praca Zawiercie » Oferty pracy » Pracownik administracyjno-biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Zaangażowanie
Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera
Uprawnienia: Obowiązkowość
Uprawnienia: Dyspozycyjność
Uprawnienia: Wysoka kultura osobista
Uprawnienia: Komunikatywność
Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie średnie administracyjno-biurowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w pracy biurowej.
Katowice
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 000 do 5 700 PLN
Wynagrodzenie: 5000 do 5700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę. Pierwsza umowa na okres próbny 1 miesiąc. Druga umowa na czas określony. Docelowo praca na umowę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Szczegółowy zakres obowiązków określa ogłoszenie o naborze dostępne w BIP Urzędu Miasta Częstochowy: https://bip.czestochowa.pl/oferta-pracy/1186812/ds-czasowego-udostepniania-nieruchomosci Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)...
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: śląskie / Częstochowa
Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim:1) współdziałanie z Urzędem Miejskim w Jaworznie, a w szczególności z Biurem Skarbnika Miasta,2) współdziałanie z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w zakresie realizacji zadań wynikających z...
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: śląskie / Jaworzno
zatrudnienie w dziale odpowiedzialnym za zaopatrzenie, gospodarkę magazynową i transport wyposażanie biur i oddziałów w niezbędny sprzęt i meble częste wyjazdy służbowe do oddziałów firmy w różnych województwach wyjazdy do pacjentów wentylowanych...
Data publikacji: 2025-07-09
Lokalizacja: śląskie / Chorzów