praca-zawiercie

Kolejna witryna oparta na WordPressie

  • Strona główna
  • Oferty pracy
  • Turystyka
  • Rynek pracy
  • Gospodarka
praca-zawiercie

Kolejna witryna oparta na WordPressie

  • Strona główna
  • Oferty pracy
  • Turystyka
  • Rynek pracy
  • Gospodarka

Główny specjalista

Praca Zawiercie » Oferty pracy » Główny specjalista

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Katowicach
Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Katowice
Ogłoszenie o naborze Nr 157661

Warunki pracy


  • praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów;
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;
  • stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na III piętrze z dostępem do światła dziennego;
  • obsługa urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów);
  • kontakt z klientem zewnętrznym;
  • budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • przygotowuje oraz prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi i przepisami wewnętrznymi, w tym przygotowuje dokumenty niezbędne do przeprowadzania postępowań (m.in. SWZ, ogłoszeń), publikuje ogłoszenia, uczestniczy w pracach komisji przetargowych (jako sekretarz, członek lub przewodniczący), sporządza pisma i prowadzi korespondencję z wykonawcami, bada i ocenia wnioski oraz oferty składane w postępowaniach, przeprowadza procedury zawierania umów z wykonawcami, prowadzi działania w zakresie procedur odwoławczych, dokumentuje przebieg postępowania, kompletuje dokumentację, przygotowuje dokumentację do archiwizacji;
  • analizuje i opiniuje wnioski o udzielenie zamówienia publicznego pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień w RDOŚ;
  • prowadzi procedury rozeznania rynku dla zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień w RDOŚ;
  • przygotowuje roczny plan zamówień publicznych oraz sprawozdania z jego realizacji oraz innych informacji w zakresie realizacji zamówień publicznych w RDOŚ;
  • opiniuje wnioski o zmianę w planie zamówień publicznych, w celu zapewnienia zgodności proponowanych zmian z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień publicznych w RDOŚ;
  • prowadzi rejestr zamówień publicznych w RDOŚ;
  • przygotowuje projekty zarządzeń w zakresie zamówień publicznych oraz w zakresie pozostającym w kompetencji wydziału do akceptacji Regionalnego Dyrektora oraz prowadzi ewidencję zarządzeń.
  • opracowuje, na podstawie materiałów otrzymanych z wydziałów RDOŚ, roczne sprawozdanie z działalności RDOŚ.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze/ekonomiczne/administracyjne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zamówień publicznych
  • przeszkolenie: szkolenia z zakresu zamówień publicznych/studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych
  • znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, Kodeksu cywilnego (art. 66-72 prim 1) w zakresie zawierania umów cywilnoprawnych, o finansach publicznych (art. 35-47) oraz ustawy o rachunkowości (art. 1-5) w zakresie zamówień publicznych, o służbie cywilnej (art. 76-105); Kodeks postępowania administracyjnego
  • dokładność, terminowość;
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy;
  • umiejętność negocjacji;
  • umiejętność pracy w zespole;
  • umiejętność obsługi komputera (środowisko Windows) i urządzeń biurowych;
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.;
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Prawnik Główny specjalista Katowice Częstochowa Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie Specjalista ds. Administracyjnych Katowice Sosnowiec

Podobne oferty

Szczegóły

Inspektor wojewódzki

Warunki pracy Stanowisko pracy zlokalizowane jest na I lub II piętrze w siedzibie Urzędu przy ul. Powstańców 41a. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu...

Data publikacji: 2025-10-10

Firma: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Najnowsze oferty pracy:

    oferta-pracy

    Technolog

    Betstal Sp. z o.o.

    śląskie / Bytom

    05 lis 2025
    oferta-pracy

    Specjalista ds. Sprzedaży Rozwiązań Telekomunikacyjnych

    OPTIMO Sp. z o.o.

    śląskie / Katowice

    05 lis 2025
    oferta-pracy

    Pakowacz

    PRIMA-PHARMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

    śląskie / Chorzów

    04 lis 2025
Więcej ofert pracy

Najnowsze artykuły

  • Jura Krakowsko-Częstochowska – największe atrakcje
  • Gospodarka i praca w Zawierciu
  • Województwo śląskie – poszukiwane zawody

Wyszukaj

Komentarze

    Kategorie

    • Gospodarka
    • Rynek pracy
    • Turystyka

    Ogłoszenia o pracę

    Praca