Praca Zawiercie » Oferty pracy » Główny specjalista ds. obsługi klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Uprawnienia: Odpowiedzialność
Uprawnienia: Dyspozycyjność
Uprawnienia: Umiejętność obsługi pakietu biurowego MsOffice
Uprawnienia: Rzetelność
Uprawnienia: Punktualność
Uprawnienia: Bardzo dobra organizacja pracy
Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane wykształcenie techniczne lub inżynieryjne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta. Wymagana bardzo dobra znajomość programów SAP, InContact, SFDC, Nex. Wymagana świadomość funkcjonowania procesów w organizacji międzynarodowej. Wymagana umiejętność adaptacji do zmian. Wymagana umiejętność szybkiego i klarownego reagowania w celu zapewnienia jak najlepszej obsługi klienta, często pod presją czasu. Wymagana znajomość narzędzi analitycznych. Mile widziana znajomość języka francuskiego.
Katowice
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 8 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...
Data publikacji: dzisiaj
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...
Data publikacji: 2025-04-22
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klienta, urządzeń biurowych, pomoc w organizacji imprez, sprzedaz biletów wstępu, pomoc w dystrybucji plakatów i ulotek. Wymagania dodatkowe: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Wymagania inne:
Data publikacji: 2025-04-21
Lokalizacja: małopolskie / Wolbrom