Praca Zawiercie » Oferty pracy » Asystent ds. księgowości
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
wymagania: wykształcenie średnie, staż pracy: 3-6 miesięcy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, komunikatywność, organizowanie sprawnej obsługi działu księgowości, obsługa komputera, mile widziana obsługa programu Insert.
Bytom
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
- Współpraca w brokerem ubezpieczeniowym:1. Akwizycja nowych Klientów 2. Zbieranie i analizę ofert3. Bieżącą obsługę Klientów 4. Monitorowanie przebiegu procesu likwidacji szkód- Godziny pracy: 8:00-16:00. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w...
Data publikacji: 2025-03-15
Lokalizacja: śląskie / Katowice
- Wsparcie działu handlowego w codziennej pracy: sporządzanie i przedstawianie oferty handlowej, prezentacja produktów, rejestracja pojazdów,, obsługa recepcji salonu: witanie klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie wpłat i wypłat gotówkowych i...
Data publikacji: 2025-03-15
Lokalizacja: śląskie / Katowice
prace biurowe Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: obsługa komputera Uprawnienia: prawo jazdy kat B Wymagania inne:
Data publikacji: 2025-03-14
Lokalizacja: małopolskie / Miechów