Technik administracji

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Technik administracji
Miejsce pracy: Tarnowskie Góry
Numer: StPr/22/1236
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie spraw kancelaryjno-administracyjnych; przygotowanie dokumentów do archiwizacji;
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

wykształcenie średnie lub wyższe

Miejsce pracy:

Tarnowskie Góry


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 565 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Podobne oferty

Specjalista ds. rozliczeń i administracji

Opis stanowiska: prowadzenie oraz aktualizacja raportów oraz zestawień wagonowych; sporządzanie i ewidencjonowanie zamówień; ewidencja, monitorowanie oraz raportowanie kosztów utrzymania wagonów; ewidencja dokumentów księgowych związanych z naprawami...

Data publikacji: 2023-02-06

Firma: CTL Logistics

Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec

Technik administracji

Archiwizacja dokumentacji geodezyjnej; konwersja dokumentów z postaci analogowej do postaci elektronicznej; obsługa wniosków o wydanie dokumentacji archiwalnej z zasobu geodezyjnego i kartograficznegio; Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Data publikacji: 2023-02-04

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach

Lokalizacja: śląskie / Tarnowskie Góry

Staż - specjalista ds. administracji

- przygotowanie dokumentów zgodnie z wewnętrznymi procedurami i wytycznymi przełożonego;- wsparcie procesów administracyjnych;- przekazywanie korespondencji;- zapoznanie ze specyfikacją pracy firmy w różnych działach;- zapoznanie z obowiązującymi...

Data publikacji: 2023-02-04

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie

Lokalizacja: śląskie / Chorzów