Starszy specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Starszy specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/23/0159
OBOWIĄZKI:
- Obsługa wszystkich reklamacji klientów (międzynarodowych) dotyczących standardowych transakcji zwrotu, krótkich przesyłek i zapewnienie szybkiego rozwiązania we współpracy z innymi działami wewnętrznymi. Zapewnienie dokładnego raportowania wszelkich reklamacji fizycznych zgodnie z wewnętrznym procesem i monitorowanie ich zamknięcia zgodnie z oczekiwaniami klienta. Zapewnienie dokładnego przetwarzania rabatów za wydajność, specjalnych cen i wycen. Działanie w ramach określonych celów w odniesieniu do wszystkich roszczeń finansowych otrzymanych od klienta / działu kredytów i windykacji poprzez zatwierdzanie i wykonywanie korekt finansowych na spornych fakturach i współpracę z zespołem rozwiązywania sporów, gdy ma to zastosowanie.- Godziny Pracy: 9:00-17:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: obsługa klienta, umiejętność pracy pod presją czasu, prioryteryzacja zadań, skrupulatność, analityczne myślenie. Wymagana znajomość oprogramowania SAP, InContact oraz NEX. Mile widziana znajomość języka francuskiego.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas nieokreślony


Wynagrodzenie brutto:

od 7 150 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży TEST

Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa administracyjna klientów (mailowa, telefoniczna, bezpośrednia) Tworzenie, koordynacja i nadzór dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych firmy Merytoryczne wsparcie klienta Stała współpraca z innymi działami firmy...

Data publikacji: dzisiaj

Firma: J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Siemianowice Śląskie

Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w...

Data publikacji: wczoraj

Firma: Selgros Cash&Carry

Lokalizacja: śląskie / Bytom

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

Chcesz dołączyć do lidera branży obsługi klienta, który jest o krok przed wszystkimi? Co nas wyróżnia? Amerykańskie standardy Chcemy być wzorem dla naszych pracowników i innych firm Inwestujemy w przyszłość Jeśli: posługujesz się płynnie językiem...

Data publikacji: 2023-02-02

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice