Zapotrzebowanie na stanowisko:
Zadania: Prowadzenie administracji personalnej oraz sporządzanie dokumentacji z zakresu stosunku pracy Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji pracowniczej, akt osobowych pracowników Obsługa i wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego oraz systemu RCP...
Lokalizacja: śląskie / Chorzów
Twój zakres obowiązków Prowadzenie akt osobowych, w tym tworzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, zmianą i rozwiązywaniem stosunku pracy, Prowadzenie ewidencji czasu pracy i nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie), Rozliczanie czasu pracy...
Lokalizacja: śląskie / Katowice
sporządzanie dokumentacji kadrowej wprowadzanie danych do systemu kadrowego ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich rozliczanie delegacji sporządzanie raportów i analiz kadrowych ścisła współpraca z działem płac i księgowości...
Lokalizacja: śląskie / Chorzów