Praca Zawiercie » Oferty pracy » Specjalista ds. płac i księgowości
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: 3 letnie doświadczenie w pełnej księgowości
Uprawnienia: obsługa komputera i urządzeń biurowych
Uprawnienia: bardzo dobra organizacja pracy własnej
[Umiejętność 2] : mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, punktualnośc , umiejętnośc pracy zespołowej rzetelność, dokładnośc, zaangażowanie[Umiejętność 1] : znajomość zagadnień kadrowo-płacowych i obsługa programu kadrowo-płacowego, programu PŁATNIK, znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
Radków
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 5 400 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Praca ta wymaga znajomosci przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatkowych, PPK, funduszu socjalnego, znajomości programu Comarch, Optima, Płatnik, znajomości kadr.Zakres obowiązków:Samodzielne prowadzenie obsługi płacowej.Zgłoszenia...
Data publikacji: 2024-04-27
Lokalizacja: śląskie / Siemianowice Śląskie
1. Naliczanie wynagrodzeń i zasiłków (umowy o pracę, umowy cywilnoprawne), 2. Sporządzanie list płac,3. Rozliczanie czasu pracy pracowników,4.Dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń pracowników,5. Wystawianie zaświadczeń o zarobkach,6. Sporządzanie...
Data publikacji: 2024-04-18
Lokalizacja: dolnośląskie / Radków