Specjalista ds. obsługi pacjenta

Dołącz do Audika Polska, światowego lidera w branży profilaktyki i protetyki słuchu, największego branżowego pracodawcy w kraju. Mamy sieć ponad 500 Centrów Słuchu i 21 Centrów Medycznych. Dysponujemy własnym Centrum Szkoleniowym, w którym nasi pracownicy poszerzają wiedzę i rozwijają kompetencje.

 

W całej firmie zatrudniamy ponad 1000 pracowników i stale poszerzamy nasze zespoły, które każdego dnia pomagają Pacjentom zadbać o swój słuch.

 

Specjalista ds. obsługi pacjenta
Miejsce pracy: Miechów
Twoje obowiązki:
  • kompleksowa telefoniczna obsługa Pacjentów zakresie:
    • zapraszania na przesiewowe badania słuchu do naszego gabinetu 
    • pracy z bazą naszych pacjentów, tzw. "ciepła baza" 
    • potwierdzania wizyt 
  • prowadzenie kalendarza wizyt pacjentów i współpraca z protetykiem słuchu bezpośrednia obsługa Pacjenta w oddziale
  • udzielanie informacji o świadczonych usługach
  • obsługa administracyjna oddziału, programów sprzedażowych i kalendarza wizyt
  • doradzanie Pacjentom w zakresie użytkowania i pielęgnacji aparatów słuchowych
  • dbanie o wygląd oddziału
Nasze oczekiwania:
  • doświadczenie w telefonicznej i/lub bezpośredniej obsłudze Klienta (min 1 rok)
  • bardzo dobra organizacja pracy 
  • umiejętność słuchania oraz empatia
  • nastawienie na realizację wyznaczonych celów
  • umiejętność współpracy
  • sprawna obsługa komputera
  • dyspozycyjność do wyjazdu na 5 dniowe szkolenie wdrożeniowe w Centrum Szkoleniowym Audika w Warszawie
Nasze benefity:
  • Umowa o pracę
  • Portal pracownika
  • Karta sportowa
  • Szkolenie wstępne
  • Pakiet medyczny
  • Świetna atmosfera
  • Jasna ścieżka kariery
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Praca blisko Ciebie
  • Dofinansowanie do szkieł korekcyjnych