Specjalista ds. obsługi klienta

Techem Techniki Pomiarowe Sp.z o.o. jest międzynarodowym przedsiębiorstwem usługowym zajmującym się rozliczaniem kosztów indywidualnego zużycia ciepła, wody oraz innych mediów. W związku z rozwojem Centrum Rozliczeniowego poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Katowice

Zatrudnienie od 01.11.2022r.

 

Główne zadania:
  • Kompleksowa obsługa klienta w zakresie świadczonych usług ( rozliczeń, odczytów i serwisu)
  • Telefoniczne wsparcie klienta
  • Ewidencjonowanie prowadzonej z klientem komunikacji tj. telefony przychodzące, e-maile, formularze
  • Doradztwo klientowi w zakresie wykonywanych usług dostępnymi kanałami informacyjnymi
  • Weryfikacja i opracowanie reklamacji
  • Realizacja innych zadań określonych przez Kierownika.
Wymagania:
  • Gotowość do pracy w systemie równoważnym ( w okresie ,,szczytów rozliczeniowych” praca także w soboty wg. grafiku)
  • Wykształcenie minimum średnie, preferowane kierunki ścisłe
  • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta/ rozliczeniach
  • Swoboda komunikacji, także w rozmowach telefonicznych
  • Znajomość środowiska MS Office- w szczególności Excel
  • Zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy
  • Dokładność i skrupulatność
  • Zorientowanie na cele i umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość wypracowania premii kwartalnych
  • Pakiety prywatnej opieki medycznej Medicover oraz Medicover Sport na preferencyjnych warunkach
  • Atrakcyjne dodatki z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
  • Udział w szkoleniach specjalistycznych
  • Przyjazną atmosferę w międzynarodowym środowisku
  • Program Poleceń Pracowniczych
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."

Podobne oferty

Customer Service Specialist with Spanish

Responsibilities: Accountability (Deliverable Outputs): Provide requested services to customers as a part of Service Catalogue Review and provide information about the situation of their orders, deliveries and invoices data Monitor customer compliance to agreed...

Data publikacji: 2022-09-30

Firma: Genpact PL

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego

Zadania: Podtrzymywanie relacji z aktualnymi klientami biznesowymi Pozyskiwanie nowych klientów Aktywne wyszukiwanie i przygotowanie informacji niezbędnych do zawarcia transakcji Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia najwyższego poziomu obsługi i...

Data publikacji: 2022-09-29

Firma: ManpowerGroup

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Customer Service Specialist with German

Responsibilities: Front office operations support, exception management, investigation/ resolve system errors, complaints and collect Customer surveys (NPS) Allocate tasks to internal teams as per requested by the customer Lead system stop and provide approval as per...

Data publikacji: 2022-09-16

Firma: Genpact PL

Lokalizacja: śląskie / Katowice