Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
wykształcenie min. średnie lub wyższe; doświadczenie w pracach administracyjnych będzie stanowiło dodatkowy atut; umiejętność obsługi pakietu MS Office (w szczególności Excel) na poziomie dobrym; "czynne" prawo jazdy kat. B; elastyczność oraz zaangażowanie w realizowane zadania; odpowiedzialność oraz samodzielność w działaniu; bardzo dobra organizacja pracy; sumienność.
Częstochowa
Umowa o pracę na okres próbny
od 3 490 do 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca administracyjno-biurowa Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów) Wysiłek...
Lokalizacja: śląskie / Katowice
pomoc w przygotowaniu dokuemtów, kopiowanie i skanowanie dokumentów, przygotowanie bieżącej korespondencji do wysyłki, przygotowanie dokumentów przeznaczonych do składnicy akt, inne prace zlecone przez przełozonego, praca od poniedziaku do czwartku w...
Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec
pomoc w przygotowaniu dokuemtów, kopiowanie i skanowanie dokumentów, przygotowanie bieżącej korespondencji do wysyłki, przygotowanie dokumentów przeznaczonych do składnicy akt, inne prace zlecone przez przełozonego, praca od poniedziaku do czwartku w...
Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec