Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

Poszukujemy osoby do pracy na stanowisku:

Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)
Miejsce pracy: Bytom
Nr ref.: DOK Bytom


Do Twoich zadań będą należeć m.in.:

  • prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych,
  • profesjonalna obsługa Klienta,
  • obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji.

Poszukujemy Osób:

  • komunikatywnych i potrafiących pracować w zespole,
  • posiadających łatwość w nawiązywaniu kontaktu z Klientem,
  • gotowych do podjęcia pracy w systemie zmianowym (również w weekendy),
  • nastawionych na rzetelną realizację zadań i chętnych do nauki,
  • posiadających aktualną książeczkę zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych dopuszczającą do kontaktu z żywnością (Sanepid) lub gotowych do jej wyrobienia.

Mile widziane:

  • znajomość przepisów dotyczących reklamacji, gwarancji, koncesji.

Pracując z nami otrzymasz:

  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • prywatną opiekę medyczną LUXMED oraz możliwość ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
  • dodatkowy dzień wolny w co piątą rocznicę zatrudnienia,
  • atrakcyjne gratyfikacje jubileuszowe,
  • możliwość rozwoju kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia,
  • kursy językowe dostępne dla wszystkich pracowników,
  • pakiet świadczeń socjalnych (m.in. świadczenia świąteczne i urlopowe),
  • możliwość przystąpienia do programu MultiSport,
  • zniżki pracownicze na zakupy w halach Selgros Cash & Carry i u naszych Partnerów Biznesowych.

Jeśli do tej pory nie uzyskałaś/uzyskałeś prawa do pełnego wymiaru urlopu (26 dni), a przepracujesz z nami 1 rok kalendarzowy (od 1 stycznia do 31 grudnia) – w kolejnym roku otrzymasz dodatkowe 6 dni wolnego!


Drogi Kandydacie/Kandydatko, skontaktujemy się z Tobą, jeśli Twoja aplikacja zostanie uwzględniona w prowadzonym przez nas procesie rekrutacyjnym. Informujemy, że jesteśmy administratorami tych danych, które zostały w formie CV przesłane bezpośrednio do nas.

Podobne oferty

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

Chcesz dołączyć do lidera branży obsługi klienta, który jest o krok przed wszystkimi? Co nas wyróżnia? Amerykańskie standardy Chcemy być wzorem dla naszych pracowników i innych firm Inwestujemy w przyszłość Jeśli: posługujesz się płynnie językiem...

Data publikacji: 2023-02-02

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Specjalista ds. obsługi gracza

- Obsługa zapytań graczy z czatu, e-maila, portali internetowych oraz social media. Rozwiązywanie pytań za pośrednictwem systemów zgłoszeniowych (głównie graczy online) w jeżyku angielskim i tureckim. Bieżąca obsługa programów komputerowych. Obsługa...

Data publikacji: 2023-01-30

Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży TEST

Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa administracyjna klientów (mailowa, telefoniczna, bezpośrednia) Tworzenie, koordynacja i nadzór dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych firmy Merytoryczne wsparcie klienta Stała współpraca z innymi działami firmy...

Data publikacji: 2023-01-30

Firma: J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Siemianowice Śląskie