Praca Zawiercie » Oferty pracy » Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
wykształcenie min. średnie, dobra znajomość pakietu Office365, zwłaszcza arkusza kalkulacyjnego Excel, podstawowa umiejętność redagowania korespondencji, dobra organizacja pracy własnej wraz z umiejętnością wyznaczania priorytetów, wysoka kultura osobista, dokładność i skrupulatność w realizacji zadań, predyspozycje do pracy w zespole
Katowice
Nie dotyczy
1 790,3 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
wg programu stażustaż w godz: 8-16 Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Obsługa komputera Uprawnienia: umiejętność obsługi urządzeń biurowych Wymagania inne:
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: śląskie / Zawiercie
weryfikacja umów, pomoc przy sprawach księgowych, pomoc audytorowi energetycznemu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU MS OFFICE Uprawnienia: OBSŁUGA KOMPUTERA Wymagania inne: minimum rok w pracy...
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: małopolskie / Trzebinia
sporządzanie ofert, wystawianie faktur, wycena towaru Wymagania inne:
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: świętokrzyskie / Sędziszów