Praca Zawiercie » Oferty pracy » Pracownik administracji biurowej
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Znajomość obsługi komputera.
Jaworzno
Nie dotyczy
1 790,3 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
Przygotowanie sprawozdań, raportów, prezentacji. Sprawowanie nadzoru nad dokumentacją firmową lub urzędową.Porządkowanie oraz archiwizowanie dokumentacji firmowej lub urzędowej.Kontakt z koreańskim serwisem oraz producentem maszyn.Przygotowywanie...
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza
skanowanie, digitalizacja dokumentacji, bieżące wsparcie pracowników Wydziałów, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie projektów pism, wykonywanie czynności kancelaryjnych (rozdzielanie pism, przygotowywanie pism do wysyłki); miejsce pracy: S-c, ul....
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec
Pomocnicze prace administracyjno-biurowe; Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne bądź administracyjne
Data publikacji: 2024-05-10
Lokalizacja: śląskie / Tarnowskie Góry