- Pomoc techniczna klientom (z całego świata), dystrybutorom i inżynierom serwisu będącym u klienta, realizowana drogą telefoniczną, elektroniczną lub w inny możliwy sposób. Pomoc klientom (z całego świata) w zapytaniach dotyczących części; weryfikacja reklamacji i przekazywanie koniecznych informacji o błędach personelowi odpowiedniego zespołu; Badanie, weryfikacja i rozwiązywanie zgłoszonych problemów sprzętowych, oprogramowania i dokumentacji. Prowadzenie dokumentacji badanego problemu. Współpraca z odpowiednią grupą produktową celem jego rozwiązania oraz informowanie klienta o koniecznych krokach naprawczych. Tworzenie Notatek Technicznych informujących użytkowników Bazy Wiedzy o występujących problemach i ich rozwiązaniach. Wykonywanie symulacji i analiz problemów zgłaszanych przez klientów przy pomocy dostępnego sprzętu w Laboratorium CSM. Zdobywanie wiedzy technicznej o produktach Rockwell Automation, poprzez uczestnictwo w wewnętrznych i zewnętrznych szkoleniach, czytanie prasy branżowej oraz samodoskonalenie. Praca w międzynarodowym środowisku. - Godziny Pracy: 9:00-17:00.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Technologia informatyczna
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: Znajomość pakietu MS Office
Uprawnienia: Komunikatywność
Wymagania inne:Wymagane wykształcenie wyższe, minimum licencjat, kierunek: Technologia informatyczna. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 miesięcy na podobnym stanowisku w środowisku międzynarodowym. Mile widziana umiejętność dokonywania analizy i symulacji problemów zgłaszanych przez klientów. Umiejętność prowadzenia dokumentacji technicznej; umiejętność tworzenia notatek technicznych oraz dokumentacji systemowej.
Miejsce pracy:Katowice
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 6 000 PLN