Kierownik ds. Klientów Korporacyjnych

Netia jest jednym z największych i jednocześnie najszybciej rozwijających się operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Dostarczamy kompleksowe, zintegrowane i przyjazne użytkownikowi rozwiązania on-line.

Kierownik ds. Klientów Korporacyjnych
Miejsce pracy: Katowice
KG/KKK/ŁS/6144
Opis stanowiska
  • Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów Korporacyjnych;
  • Przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji;
  • Prowadzenie negocjacji handlowych;
  • Prowadzenie i zarządzanie projektami sprzedażowymi;
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedaży.
Wymagania
  • Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług telekomunikacyjnych/ICT/IT;
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista;
  • Umiejętności prowadzenia negocjacji i prezentacji;
  • Motywacja do osiągania wyznaczonych celów sprzedażowych;
  • Kreatywność, zdolność do wychodzenia poza standardowe rozwiązania;
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Bardzo dobra znajomość MS Word, Excel, Power Point;
  • Prawo jazdy kat. B.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • Atrakcyjne warunki wynagrodzenia (podstawa + premia za wyniki);
  • System szkoleń i warsztatów pozwalający systematycznie podnosić kompetencje;
  • Niezbędne narzędzia pracy + pakiet benefitów pozapłacowych;
  • Dostęp do najnowocześniejszych technologii i rozwiązań teleinformatycznych w codziennej pracy oraz możliwość ich wdrażania na polskim rynku;
  • Współpraca z prestiżowymi klientami na rynku biznesowym.
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.