praca-zawiercie

Kolejna witryna oparta na WordPressie

  • Strona główna
  • Oferty pracy
  • Turystyka
  • Rynek pracy
  • Gospodarka
praca-zawiercie

Kolejna witryna oparta na WordPressie

  • Strona główna
  • Oferty pracy
  • Turystyka
  • Rynek pracy
  • Gospodarka

Inspektor

Praca Zawiercie » Oferty pracy » Inspektor

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Inspektor
Miejsce pracy: Częstochowa
Numer: StPr/25/1532
OBOWIĄZKI:
1) zapewnienie terminowego i zgodnego z prawem prowadzenia postępowania administra-cyjnego w sprawach z zakresu administracji publicznej należących do właściwości wydziału; 2) zapewnienie obsługi organizacyjno – biurowej w wydziale;3) zapewnienie obsługi procedury dokonywania zgłoszeń, naruszeń prawa i podejmowania działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa sygnalistów;4) przestrzeganie w wydziale tajemnic ustawowo chronionych;5) obsługa korespondencji wpływającej na pocztę mailową;6) obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów;7) opracowywanie planów finansowych do projektu budżetu powiatu w części związanej z zakresem czynności w zakresie planowania dochodów i wydatków oraz sporządzania harmonogramu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: biegła obsługa komputera
Uprawnienia: dokładność, sumienność, odpowiedzialność


Wymagania inne:

- wykształcenie i staż pracy:średnie, stosownie do opisu stanowiska, tj. w zakresie administracji z minimum 5 letnim stażem pracy;wyższe, stosownie do opisu stanowiska, tj. w zakresie administracji z minimum 3 letnim stażem pracy; komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy, chęć rozwoju i doskonalenia zawododowego; prawo jazdy kat. B- obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;- niekaralność sądowa (kandydat/ka nie może być skazany/a prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe);- nieposzlakowana opinia;- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok pracy w strukturach administracji samorządowej;znajomość przepisów ustaw i rozporządzeń: o samorządzie powiatowym;o pracownikach samorządowych;Kodeks postępowania administracyjnego;Prawo zamówień publicznych;Kodeks cywilny;o ochronie danych osobowych;o finansach publicznych;o ochronie sygnalistów;w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;Prawo o ruchu drogowym.inne: biegła znajomość obsługi komputera;umiejętność prowadzenia akt w elektronicznym systemie obiegu dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną i jednolitym rzeczowym wykazem akt.

Miejsce pracy:

Częstochowa


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 950 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

Katowice Inspektor Specjalista ds. Administracyjnych Częstochowa Gliwice Sosnowiec

Podobne oferty

Szczegóły

Pracownik administracyjno-biurowy

- Prowadzenie biura firmy. Prowadzenie książki kancelaryjnej. Obsług poczty przychodzącej i wychodzącej. Przyjmowanie i obsługa klientów. Analityka, sprawozdawczość.- Godziny pracy: 7:00-15:00. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...

Data publikacji: wczoraj

Firma: POWSZECHNA SPÓŁDZIELNIA SPOŻYWCÓW "SPOŁEM" W KATOWICACH

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Szczegóły

Specjalista ds. Rejestracji Produktów

Dołącz do organizacji, która tworzy standardy jakości w branży farmaceutycznej i wspiera rozwój nowoczesnych terapii recepturowych. Twoje zadania: Przygotowywanie i składanie wniosków o dopuszczenie do obrotu nowych produktów leczniczych spółki...

Data publikacji: 2025-12-11

Firma: Fagron Services Northern Europe Sp. z.o.o.

Lokalizacja: małopolskie / Trzebinia

Szczegóły

Asystent / Asystentka ds. Marketingu (relacje z Klientami, administrowanie procesami biznesowymi)

Twój zakres obowiązków tworzenie dokumentów dotyczących współpracy i relacji z klientami (oferty, prezentacje, umowy, pisma urzędowe, pozostała korespondencja i dokumenty towarzyszące) budowanie i utrzymywanie relacji z klientami zewnętrznymi i...

Data publikacji: 2025-12-10

Firma: BDO Sp. z o.o. Sp. K.

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Najnowsze oferty pracy:

    oferta-pracy

    Specjalista ds. aktywnej sprzedaży nowych samochodów

    Talent Select Doradztwo Personalne

    śląskie / Katowice

    15 gru 2025
    oferta-pracy

    Mechanik samochodowy

    Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

    śląskie / Jaworzno

    15 gru 2025
    oferta-pracy

    Konserwator suwnic

    Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

    śląskie / Dąbrowa Górnicza

    15 gru 2025
Więcej ofert pracy

Najnowsze artykuły

  • Jura Krakowsko-Częstochowska – największe atrakcje
  • Gospodarka i praca w Zawierciu
  • Województwo śląskie – poszukiwane zawody

Wyszukaj

Komentarze

    Kategorie

    • Gospodarka
    • Rynek pracy
    • Turystyka

    Ogłoszenia o pracę

    Praca