Praca Zawiercie » Oferty pracy » Główny specjalista ds. obsługi klienta
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Punktualność
Uprawnienia: Bardzo dobra znajomość obsługi komputera - pakiet MsOffice
Uprawnienia: Umiejętność rozwiązywania problemów
Uprawnienia: Sumienność
Uprawnienia: Odpowiedzialność
Uprawnienia: Dobra organizacja pracy
Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata i 10 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana znajomość oprogramowania: SAP, InContact, NEX, Conexiom. Wymagana umiejętność współpracy z zespołem, precyzyjność.
Katowice
Umowa o pracę na czas nieokreślony
od 8 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Obsługa klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Wymagania inne: wymagane wykształcenie wyższe, finanse, wymagane doświadczenie
Data publikacji: dzisiaj
Lokalizacja: małopolskie / Chrzanów
Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email). Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i...
Data publikacji: wczoraj
Lokalizacja: śląskie / Katowice
- Odbieranie telefonów, koordynacja korespondencji pocztowej i e-mailowej - kontakt z rosyjskojęzycznymi kontrahentami z Białorusi, Ukrainy i innych krajów rosyjskojęzycznych oraz angielskojęzycznymi kontrahentami z krajów UE. Zarządzanie kalendarzem...
Data publikacji: 2024-12-07
Lokalizacja: śląskie / Katowice