Asystent w Dziale Usług Kadrowo-Płacowych

BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w ponad 160 krajach i zatrudniamy blisko 95 000 Ekspertów i Specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym Klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych Klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.

Obecnie do naszego Działu Usług Kadrowo-Płacowych poszukujemy osób na stanowisko:

Asystent w Dziale Usług Kadrowo-Płacowych
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: ASS/KIP
Naszym Pracownikom oferujemy:
  • umowę o pracę
  • rozwinięty, wewnętrzny system szkoleń merytorycznych i treningów umiejętności miękkich "Akademia BDO"
  • bliską współpracę z Ekspertami w kameralnym zespole
  • jasną i spójną ścieżkę kariery, monitorowanie rozwoju poprzez ustrukturyzowany system ocen rocznych
  • program rekomendacji pracowników
  • sezonowy lektorat z języka angielskiego
  • dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
  • świeże owoce w biurze :-)
Obok wsparcia w codziennej pracy Działu Kadrowo-Płacowego do Twoich zadań będzie należało:


Wsparcie działu w prowadzeniu kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO, w tym:

  • zakładanie kartotek pracowników w programie płacowym
  • zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków ich rodzin do ZUS w programie Płatnik
  • naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za urlop
  • prowadzenie administracji personalnej oraz sporządzanie dokumentacji z zakresu stosunku pracy
  • prowadzenie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych i opiekuńczych
  • kontakt z Klientem w przypadku braków w dokumentacji
  • segregowanie i archiwizacja dokumentacji Klientów
Zgłoś się do nas, jeśli:
  • jesteś dostępna/dostępny w pełnym wymiarze godzin
  • dobrze znasz pakiet Ms Office
  • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim minimum na poziomie B2
  • bardzo dobrze organizujesz czas własnej pracy i potrafisz pracować pod jego presją
  • umiesz pracować w grupie i z łatwością nawiązujesz kontakty
Administratorem danych jest BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. z siedzibą w Warszawa 02-676, Postępu 12. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Posiada Pani/Pan prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w BDO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. możliwy jest pod adresem e-mail: auditor@bdo.pl

Podobne oferty

Asystent / Asystentka Oddziału

Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za: Koordynacje pracy oddziału Organizację spraw administracyjnych Współpracę z Klientami Obsługę urządzeń biurowych Kserowanie dokumentów Pomoc Ekspertom Od kandydatów oczekujemy: Wykształcenia minimum...

Data publikacji: wczoraj

Firma: Expander Advisors Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Asystent / Asystentka Oddziału

Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za: Koordynacje pracy oddziału Organizację spraw administracyjnych Współpracę z Klientami Obsługę urządzeń biurowych Kserowanie dokumentów Pomoc Ekspertom Od kandydatów oczekujemy: Wykształcenia minimum...

Data publikacji: wczoraj

Firma: Expander Advisors Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec

Asystent kierownika bazy sprzętu i administracji obiektów

współpraca z Kierownikiem Transportu, nadzór nad obiegiem dokumentacji i procesami realizacji zamówień. wskazana wiedza z zakresu branży samochodowej i sprzętu budowlanego lub administracji obiektów dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,...

Data publikacji: 2022-09-22

Firma: Przedsiębiorstwo Budowlane BUDIREM

Lokalizacja: śląskie / Sosnowiec