Specjalista ds. obsługi klienta

CCIG Group to wyjątkowa organizacja w branży contact center, tworzona przez profesjonalistów wyspecjalizowanych w skutecznej wielokanałowej komunikacji biznesu. Stawiamy na elastyczne procesy, nowoczesne technologie i kreatywnych ludzi. Jesteśmy największą grupą call center w Polsce.

Specjalista ds. obsługi klienta
Twój zakres obowiązków:
  • obsługa Klienta zgodnie z standardami Klienta,
  • przedstawienie oferty dopasowanej do potrzeb Klienta.
Nasze oczekiwania:
  • komunikatywność - jeśli lubisz rozmawiać z ludźmi to oferta dla Ciebie :)
  • umiejętność budowania relacji,
  • chęć rozwoju w największym call center w Polsce.
Mile widziane:
  • status ucznia/studenta.
To oferujemy:
  • elastyczny grafik - sam ustalasz swój grafik, tak aby dopasować go do innych zajęć!
  • wynagrodzenie: podstawa + premie czyli wypłata dwa razy w miesiącu!
  • wsparcie managera i trenera :)
  • ciekawe zadania i rozwój kompetencji!