Specjalista ds. obsługi gracza

Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Specjalista ds. obsługi gracza
Miejsce pracy: Katowice
Numer: StPr/23/0108
OBOWIĄZKI:
- Obsługa zapytań graczy z czatu, e-maila, portali internetowych oraz social media. Rozwiązywanie pytań za pośrednictwem systemów zgłoszeniowych (głównie graczy online) w jeżyku angielskim i tajskim. Bieżąca obsługa programów komputerowych. Obsługa klienta międzynarodowego. Rozwiązywanie i śledzenie problemów dla Klientów międzynarodowych (kontakt w języku angielskim i tajskim). Współpraca z zespołem projektowym (w języku angielskim). Wsparcie dewelopera gry / aplikacji (w języku angielskim). Praca na komputerze w systemie ticketowym.- Miejsce wykonywania pracy: Oddział w Katowicach / praca zdalna.- Praca na dwie zmiany: 9:00-17:00, 14:00-22:00.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Język: tajski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany


Wymagania inne:

Wymagane doświadczenie min. 2 miesiące w branży gier komputerowych i/lub obsłudze klienta. Zainteresowanie grami komputerowymi / branżą gier komputerowych będzie dodatkowym atutem. Wymagana znajomość pakietu MS Office i pakietu Google.

Miejsce pracy:

Katowice


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 828 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Podobne oferty

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży TEST

Opis stanowiska: Kompleksowa obsługa administracyjna klientów (mailowa, telefoniczna, bezpośrednia) Tworzenie, koordynacja i nadzór dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych firmy Merytoryczne wsparcie klienta Stała współpraca z innymi działami firmy...

Data publikacji: wczoraj

Firma: J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Siemianowice Śląskie

Pracownik Działu Obsługi Klienta (informacja – reklamacje)

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych Klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa Klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w...

Data publikacji: 2023-02-05

Firma: Selgros Cash&Carry

Lokalizacja: śląskie / Bytom

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim

Chcesz dołączyć do lidera branży obsługi klienta, który jest o krok przed wszystkimi? Co nas wyróżnia? Amerykańskie standardy Chcemy być wzorem dla naszych pracowników i innych firm Inwestujemy w przyszłość Jeśli: posługujesz się płynnie językiem...

Data publikacji: 2023-02-02

Firma: Concentrix

Lokalizacja: śląskie / Katowice