Praca Zawiercie » Oferty pracy » Podinspektor w dziele kadr i administracji
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania: niezbędne:1. obywatelstwo polskie;2. wykształcenie: średnie lub wyższe;3. staż pracy: w przypadku średniego wykształcenia - co najmniej 3 lata, w przypadku wyższego wykształcenia - co najmniej I rok;4. znajomość przepisów i ustaw o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Kodeksu cywilnego, Kodeksu postępowania administracyjnego;5. znajomość obsługi komputera;6. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;7. nieposzlakowana opinia;8. brak skazania w zakresie przest1rpstw określonych w rozdziale XIX i XXV Kodeksu karnego, w art. 189a i art. 207 Kodeksu karnego oraz w ustawie z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii, lub za odpowiadające tym przestępstwom czyny zabronione określone w przepisach prawa obcego - art. 21 ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich,9. brak figurowania w Rejestrze z dostępem ograniczonym lub w Rejestrze osób, w stosunku do których Państwowa Komisja do spraw przeciwdziałania wykorzystaniu seksualnemu małoletnich poniżej lat 15 wydała postanowienie o wpisie w Rejestrze - art. 21 ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczości na tle seksualnym i ochronie małoletnich,10. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.dodatkowe:1. znajomość organizacji pracy w JST;2. doświadczenie w pracach administracyjnych;3. doświadczenie w organizacji imprez sportowych, rekreacyjnych lub podobnych;4. sumienność, rzetelność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, odpowiedzialność, samodzielność, komunikatywność, systematyczność, umiejętność współpracy, umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów.
Siemianowice Śląskie
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Siemianowicach Śląskich
Twój zakres obowiązków Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników, Przygotowywanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, Prawidłowe naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek...
Data publikacji: 2025-11-07
Lokalizacja: śląskie / Zawiercie
sporządzanie dokumentacji kadrowej wprowadzanie danych do systemu kadrowego ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich rozliczanie delegacji sporządzanie raportów i analiz kadrowych ścisła współpraca z działem płac i księgowości...
Data publikacji: 2025-11-05
Lokalizacja: śląskie / Chorzów
Twoje zadania Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników. Przygotowywanie pełnej dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy (zatrudnienie, przebieg, rozwiązanie). Prawidłowe naliczanie wynagrodzeń, świadczeń, składek ZUS i zaliczek na podatek...
Data publikacji: 2025-11-05
Lokalizacja: śląskie / Zawiercie